Fórum kalkulačka

Fórum

Dotazové fórum

Referenční fórum

Referenční fórum

Využili jste našich služeb? Prosíme, věnujte nám tři minuty své pozornosti a popište nám, jak jste byli s našimi službami spokojeni. K identifikaci bude zapotřebí číslo Vaší smlouvy o optimalizaci telekomunikačních služeb či variabilní symbol platby. Pokud číslo smlouvy či VS nemáte po ruce, můžete přidat referenci i bez tohoto údaje.

Jméno a příjmení * / Název společnosti *
Město *
E-mail *
Číslo smlouvy / VS
Vypočítejte 9 + 2 =

Naši spokojení klienti

Dobrý den. Tak jsem si pročetl Vaše forum a koukám, že pan Tříska umí odpovědět pouze spokojeným klientům. PARÁÁÁDA!!! S úctou
Standa Kovanda / Praha (26. 04. 2017 13:12:40)
Váš pracovník pan Schlappel sepsal dne 10.9.2015 se mnou smlouvu o optimalizaci telekomukačních služeb. Za vypočtenou úsporu si vyfakturoval odměnu ve výši 2420,-Kč. Při sepisování smlouvy mě opakovaně ujistil, že mi zůstane dosavadní objem dat. Sleva počívala v tom, že byla zrušena DUO SIM a nastaven tarif Free CZ Data S. Později se ukázalo se, že zrušením DUO SIM a změnou tarifu, byl snížen objem dat z 1,5Gb na 200MB. Takže jsem si musel koupit novou kartu a modem. Sleva se tedy nekonala. Psal jsem na Korektel, ale hrají si na mrtvého brouka - Korektel se mnou nekomunikuje. Chyba se jistě může stát a ten kdo jí způsobil by ji měl napravit. Od Korektelu jsem se toho ale nedočkal. Mohu kostatovat, že jsou to podvodníci a nečestní lidé.
Miloš Baloun / ČERNOŠICE (22. 02. 2017 07:43:04)
Dobry den pane Triska. Velice me sklamalo Vase jednani. S mou matkou jste uzavrel jakousi smlouvu o optimalizaci. Vyfakturoval jste si 3500 tisice ale matka plati za 5elefony stale stejne. U spolecnosti O2 k zadne zmene nedoslo. Vase nekale jednani predavam pravnikum a posleze policii a na soud. Takze se brzo uvidime osobne. A semniu mnoho dalsich, urcite diky mediim se pripoji ke me. S uctou
Standa Kovanda / Praha (18. 02. 2017 22:29:35)
Dobrý den. Před měsícem u mě byl Váš pracovník a vyřídil nám doma optimalizaci na naše dvě čísla u O2. Chtěl bych Vám touto cestou moc poděkovat - upřímně jste moje první DOBRÁ zkušenost s někým kdo mi nabízel nějakou úsporu. Děkuji Vám a všem ostatním doporučuji. PS: vždy se najde někdo kdo bude nespokojen a to ve všech oborech ale protože vím že ta spokojená většina málokdy veřejně pochválí tak doufám že Vám tato reakce pomůže protože jak se říká "nespokojený klient se vždycky ozve ale spokojený..."
Tomáš Bureš / Plzeň (04. 11. 2016 10:59:31)
Dobrý den, máme velkou radost, že jsme Vám pomohli. To je naším cílem. Přejeme pevné zdraví a vše dobré. KOREKTEL s.r.o.
Váš KOREKTEL tým

Zpracovávám...