Referenční fórum - archiv

Naši spokojení klienti

Dobrý den. Před měsícem u mě byl Váš pracovník a vyřídil nám doma optimalizaci na naše dvě čísla u O2. Chtěl bych Vám touto cestou moc poděkovat - upřímně jste moje první DOBRÁ zkušenost s někým kdo mi nabízel nějakou úsporu. Děkuji Vám a všem ostatním doporučuji. PS: vždy se najde někdo kdo bude nespokojen a to ve všech oborech ale protože vím že ta spokojená většina málokdy veřejně pochválí tak doufám že Vám tato reakce pomůže protože jak se říká "nespokojený klient se vždycky ozve ale spokojený..."
Tomáš Bureš / Plzeň (04. 11. 2016 10:59:31)
Dobrý den, máme velkou radost, že jsme Vám pomohli. To je naším cílem. Přejeme pevné zdraví a vše dobré. KOREKTEL s.r.o.
Váš KOREKTEL tým
Váš pracovník Pavel Vaněček sepsal dne 16.2.2016 se mnou smlouvu o optimalizaci telekomukačních služeb pro 3 telefony u různých operátorů. Za vypočtenou úsporu si vyfakturoval odměnu ve výši 920,-Kč. Do dnešního dne se však úspora na vyúčtováních neprojevila a přes upozornění s námi ani dotyčný nekomunikuje aby objasnil stav, nebo vrátil neoprávněnou odměnu.
Zbyšek Vebr / Praha 9 (29. 06. 2016 18:24:26)
Dobrý den pane Vebre, děkujeme za upozornění. Vaši stížnost předáváme na reklamační oddělení a v zákonné lhůtě 30 dnů se Vám k Vaší stížnosti vyjádříme. S přáním levného volání KOREKTEL s.r.o.
Váš KOREKTEL tým
Dobrý den, jsem velmi spokojená. Vyřizovali jste mi slevu už několikrát a vždy proběhlo vše v pořádku. Když jsem volala na O2 nikdy mi neposkytli slevu v takové výši jako jste to zařídili vy. Takže díky a jen tak dál.
Ivana Ditrichová / Praha (25. 02. 2016 10:56:41)
Vážení, nejde mi odeslat kontaktní formulář nového klienta. Jak mám postupovat dále? S pozdravem J. Štětina
Jaroslav Štětina / Praha 4-Libuš (03. 02. 2016 17:54:52)
Dobrý den, děkujeme za upozornění, v nejbližší době by měl být formulář zprovozněn. Hezký den. KOREKTEL s.r.o.
Váš KOREKTEL tým
Doporučuji. Mám od vás slevu přes 1000 Kč za měsíc.
Nosek Petr / Praha (17. 08. 2015 15:42:17)
Vážení, děkujeme Váší společnosti a jmenovitě pak panu Fotrovi za nastavení slevy pro komunikační služby naší rodiny. Roční úspora šiní 6000 Kč, což je začný rozdíl proti předchozímu stavu. Ze strany O2 nejen že nebyla žádná sleva nabídnuta, ale dokonce při dvojím dotazu o možnosti slevy nám operátoři sdělili, že žádná sleva není možná. To jest přímo nestoudné jednání a jsme vděčni za existenci a činnost Vaší společnosti.
Ing Karel Stoll CSc a Lucie Stollová Bc / Líbeznice (13. 05. 2015 08:32:13)
Telefonickým hovorem s paní Tovarovou jsem si sjednala schůzku s panem Bejstou. Schůzka byla příjemná a ochotně vše vysvětleno a bylo mě ke spokojenosti vyřízena sleva na pevné lince a na mobilu. Vřele doporučuji ostatním. Korektelu přeji více zákazníku jako jsem já. Svobodová
Stanislava Svobodová / Pardubice (05. 05. 2015 10:03:44)
doporucuji vas, sluzba ok. cena s dph trosku vyssi, ale za usporu to stalo.
jan zeronik / praha (26. 03. 2015 13:37:16)
moc milý pán...vyúčtování je v pořádku...děkuji
Tereza Stárková / Praha (18. 03. 2015 08:43:28)
Příjemné posezení při kávě, sleva pro mě výhodná , ale úplně na konec při podpisu smlouvy mi byla předložena faktura na 1016 Kč , což mi vyrazilo dech a na moji otázku za co to je, mi pán odpověděl , že to je poplatek za služby za 1/3 roční úspory + 21 DPH .Od začátku jednání jsem byla přesvědčená , že mluvím s pracovníkem O2 a až při podpisu jsem zjistila, že jednám s pracovníkem Vaší firmy.Takovéto jednání se mi nelíbí protože O2 tuto službu poskytuje zdarma. Což mi následně v pondělí bylo potvrzeno operátorem O2.
Alena Kasíková / Nový Knín (11. 03. 2015 11:45:42)
Dobrý den, děkujeme za Váš příspěvek. V rámci procesního schéma prováděných služeb klademe důraz na vyslovování názvu naší společnosti, a to v několika jejích fázích včetně samotného představení společnosti a jejího ceníku. I přes zmíněné skutečnosti však ve Vašem případě muselo dojít k automatické podvědomé záměně společnosti KOREKTEL s uvedeným operátorem, což si bereme za vinu. Operátoři v rámci udržení své klientely skutečně poskytují slevy zákazníkům, kteří se nebojí říci si o slevu, přičemž tuto myšlenku otevřeně hlásíme a publikujeme a takovým lidem fandíme. Naše služby však spočívají především ve znalosti celkové situace na telekomunikačním trhu a neveřejných nabídek operátorů. V rámci tohoto know-how tak provádíme optimalizace, kde i v případě ponechání klienta u stejného operátora jsme schopni nastavit konečnou cenu lépe, než-li by si to udělal klient sám. O naše znalosti telekomunikačního trhu se snažíme veřejně podělit, i z tohoto důvodu provozujeme pro veřejnost cenovou kalkulačku KOREKTEL / KALK s akreditací Českého telekomunikačního úřadu, která každému uživateli navrhne zcela zdarma individuální optimalizaci jeho telekomunikačních služeb, kterou si následně může sám provést. Odkaz na tuto kalkulačku je k dispozici v záhlaví či zápatí této stránky. Věříme tak, že i přes výše zmíněné vnímáte naši službu pozitivně. Mějte se pěkně.
Váš KOREKTEL tým
Se službou jsem spokojen. Děkuji Vám.
Ing. Luboš Hošek / Praha (09. 03. 2015 16:42:37)
Dobrý den, Minulý týden mě navštívil Váš konzultant v Hořovicích a musím uznat že jednání bylo na vysoké úrovni a pomohl mi nastavit vyúčtování na super ceny a co řekl tak taky bylo nastaveno. Tím pádem budu všude doporučovat a kéž by bylo více takových firem . Děkuji
zákazník / Hořovice (19. 02. 2015 18:14:40)
Dobrý den, v lednu mě navštívila na předem domluvené schůzce dvojice mladíků. Vše proběhlo rychle - s patřičnou důvěrou která se potvrdila hned následující měsíc ve vyúčtování. Sleva nastavena tak jak bylo s chlapci domluveno. Děkuji
Mateo Beránek / Horní Paseka (10. 02. 2015 22:09:36)
Nevím proč si lidi tak stěžujete, jednání v pohodě, vysvětlení řádný a bez starostí, to je pro důchodce a laiky perfektní.Jestli je problém u vás kvůli poplatku tak při tom co následně ušetřím je to pořád pro mě výhodnější než to co jsem cpal do O2 a slevu jsem si od nich "nezasloužil" až doteď kdy ale za to jednou zaplatím - a to udělám radši než každý měsíc platit zbytečně o 300,- navíc!!!
Bohuslav Hegr / Děčín (30. 01. 2015 07:54:49)
Normálně bych sem nenapsal, ale když tady vidím ty komunisticky laděné experty, kteří čekaj, že se jim vše udělá zadarmo, tak musím napsat, že já jsem byl spokojen, i když bych si to býval byl mohl udělat sám.
Jan Zajac / Praha 4 Krč (28. 01. 2015 15:40:48)
Dobrý den,jsem velice nespokojena s jednáním Korektelu,zavolají Vám na pevnou linku,že sníží tarif či jinou službu a pošlou Vám domů mechanika,který Vám službu vnutí a na místě prý uskuteční.Nejsou to služby o snížení tarifu,ale služby,které si nechají zaplatit,takže si to snížení vlastně zaplatíte a oni mají zadarmo další příjem!!! Je to vlastně oblbování lidí(na způsob šmejdů),když Vám to všechno dojde a zavoláte na číslo mechanikovi,tak on má telefon odpojený.Takové mají jednání,službu si sami neobjednáte,ale zrušit prý nejde.Tarify a služby vám změní všude zadarmo,jen tato firma to chce zaplatit.Co je to za služby!!! ŠMejdi prodávají hrnce,roboty apod. a tato firma služby,velký problém dělají s odstoupením.Vůbec nedoporučuji,takhle se s lidmi nejedná,před takovými společnostmi jen zavírat dveře. M.Drapáková /27.1.2O15.Brandýs nad Labem
Korektel s.r.o. / Praha - Žižkov (27. 01. 2015 12:43:53)
Dobrý den, děkujeme za Vaši referenci. Je nám líto, že námi poskytnutou službu vnímáte negativně. Z Vašeho textu je patrné, že jste provedenou službu doposud plně nevstřebala, což si bereme za vinu. Optimalizace Vámi využívaných telekomunikačních služeb proběhla přímo na uvedené schůzce naším pracovníkem v pořádku, což jsme na Váš popud ověřovali. Z tohoto důvodu nemůžete bezdůvodně odstoupit od smlouvy, protože služba jako taková již byla provedena. Naše provize, kterou si nárokujeme, je vypočtena jako jedna třetina z uspořené částky, kterou jsme Vám prostřednictvím námi provedené služby ušetřili za služby Vašich telekomunikačních služeb. Tuto úsporu uvidíte a pocítíte v následujících vyúčtováních od dodavatele Vašich telekomunikačních služeb. Proto Vás prosíme, abyste konečný soud nad naší společností vynesla až po této lhůtě, kdy budete mít před sebou veškeré podklady a transparentně snížené faktury za Vámi využívané telekomunikační služby. Děkujeme, mějte se pěkně.
Váš KOREKTEL tým
Doporučuji vás kamarádkám. Byla to příjemná schůzka.
Jolana Neumannová / Praha (11. 01. 2015 12:28:19)
Dobrý večer,udivuje mě zde počet spokojených klientů.Takže vážení šmejdi.Nedávno telefon mé ženě o neuvěřitelných slevách.Jsem přes 70 a nejsem na tom dobře zdravotně.Přijel p.Vít a chrlil moudra o slevách.Nestaral jsem se o to,ženě jsem věřil.Ani zmínka o nějaké platbě,typu platby atd.Žena to hloupě podepsala.Když mi pak dala smlouvu do ruky o výhodných slevách,bylo mi jasné,že něco není v pořádku.Hned jsem volal na vaší linku a paní nevěděla jestli je možné zrušit smlouvu.Paní není proškolená?A pak se na vašem fóru dozvím,že smlouva nejde zrušit a že je jen na rok.Hm,to nám pan Vít ale nesdělil.Okamžitě píšu p.Vítovi,že jeho slevu nechci,protože smlouvu podepsala moje žena.Ona ale není majitelka pevné linky.Dnes mi přišlo vyjádření o zamítnutí zrušení smlouvy.Prý není potřeba podpis majitele pevné linky.Hm,takže soused zavolá,podepíše a já to musím platit?Mysllím si,že podpis majitele linky je to nejdůležitější.Mezi svátky půjdu do O2 a budu žádat okamžité ukončení smlouvy a důvod uvedu Vaší splečnost.Vaše praktiky se mi vůbec nezamlouvají.Radši půjdu do bezdrátu,než platit 2 společnosti.Zneužíváte starých lidí,kteří o situaci nic nevědí.Končím s touto firmou a Vy ostatní si prosím spočítejte "slevy " a jestli se Vám to vůbec vyplatí.Za rok jsou totiž u Vás znovu a budou chtít opět provizi.Pěkný cečer.
Jan Chlebec / Liberec (23. 12. 2014 23:00:34)
Dobrý den, děkujeme za Vaši referenci. Je nám líto v jakém rozpoložení jí píšete. Věřte, že veškerá naše činnost směřuje zcela jiným směrem než o jakém hovoříte. U Vaší ženy jsme provedli službu v souladu s etickým kodexem společnosti, který vylučuje vybrané body uváděné ve Vašich slovech. Ty jsou ovlivněny prací s nepřímými zprostředkovanými informacemi. Na základě naší mailové korespondence Vám proto navrhujeme osobní setkání na liberecké pobočce společnosti, kde bychom tyto informace společně uvedli na pravou míru. Děkujeme za Váš čas a přejeme příjemný závěr roku 2014.
Váš KOREKTEL tým
Pan Aleš vůbec se mnou koretně nejedná. Když jsem jej dnes ve 12.58 hod. upozornil na skutečnost, že opomenul do smlouvy napsat výši odměny pro sprostředkovatele, tak mi najednou tvrdí, že on to napsané na své smlouvě má. Udělal ze mne lháře. Když jste tak chudá firma samozřejmě tu požadovanou částku zaplatím i když je předražená o částku Kč 125,-, špatně vypočítaná částka dle již uhrazených faktur. Současně před vaši firmou varuji své přátele a známé,toto je i z názoru samotné firmy O2. Každý z klientů O2 může jednat sám a oni mu vyjdou vstříc,vy máte velmi dobře vymyšlenou živnost. Nezlobte se nejsem zvyklý na hrubosti,ale jednání tohoto pána mne k tomu dohnalo. Každému d o p o r u č u j i nejdříve řádnou úvahu před jednáním s vašimi zástupoci, ne zbrklost jako jsem provedl já. Vaši smlouvu totiž nelze zrušit. Olda Kuťák
Oldřich Kuťák / Čerčany (15. 12. 2014 13:19:07)
Dobrý den, děkujeme za Vaši referenci. Vaše stížnost mohla být zapříčiněna špatným propsáním uvedené částky na propisovací papír, za což se Vám opětovně omlouváme. Poprosíme Vás jen o zamyšlení, co o nás tak mohou říkat u zmíněného operátora, kterému bereme marže, kde dokonce radí lidem, aby neplatili platně uzavřené smlouvy, aby cíleně takové firmě, která jim bere marže, uškodili. To, že si zmíněný operátor bere jako prostředníky obyčejné lidi, ve většině případů vlastní klienty, kterým tak podává mylné informace, které pro daného člověka mohou vést až k insolvenci, to je věc, nad kterou se dlouhodobě zamýšlíme a v této souvislosti sbíráme podklady pro patřičné instituce.
Váš KOREKTEL tým
S poskytnutou službou nejsem zcela spokojen, neboť mi nebyly poskytnuty úplné informace o tom, co se stane s mým původním tarifem a jaké nevýhody mi to přinese. Můj původní tarif "O2 start" mi byl bez mého vědomí změněn na "O2 standart", čímž se stalo, že mi již nejsou poskytovány volné minuty (60 minut) a také nejsou nevyužité minuty převáděny do dalšího období. Nyní jsou tedy veškeré hovory plně zpoplatněny. Sleva ve výši 221 Kč mi sice byla poskytnuta, ale pan Vít mi opomněl sdělit, že je to pouze na jeden rok. A co bude za rok ? Požadovanou provizi jsem zaplatil, ale v podstatě se cítím podveden a služby firmy Korektel rozhodně nemohu doporučit.
René Ferkl / Mnichovo Hradiště (17. 11. 2014 11:18:51)
Dobrý den, Vaší referencí se samozřejmě zabýváme a v případě pochybení ze strany oblastního zástupce (protože jde o ojedinělý případ s tarifem Start na pevné lince, který jste měl od svého poskytovatele, nevylučujeme že došlo ve Vašem případě k tomuto pochybení) bude navrácena platba odměny za provedenou optimalizaci telekomunikačních služeb v plné výši.
Váš KOREKTEL tým
starší reference
Dobrý den, pročetl jsem si stránky a taky reference. Pro mě osobně je největší referencí to, že vím jak složité je mnohdy vyjednat si slevu u operátorů. Pokud by to bylo tak jednoduchě a proïmitivní jak zde zlé jazyky píší, tak tproč to těm maminkám a babičkám nevyřídili sami. Ono to zase tak jednosuché není, sám jsem si slevy zařizovala dobře vím co je to za práci. Pokud bych věděl o firmě korektel, ušetřilo by mi to spoustu času. Čas jsou peníze a peníze jsou čas. Pokud za mě někdo tyto věci vyřidí, já se můžu věnovat svým zájmům a práci atd... pokud vezmemem v potaz to, že má v průměru většina lidí hodinovku 75 Kč a vyřízení slevy zabere cca 5 hodin práce včetně všech kroků a uspořím cca 2000 za rok, pak je tedy 2000/12=666,7 kč. Toto je poplatek, který by náležel společnosti za moji úsporu. Mýdělek z práce by činil 375 Kč. Čili rozdíl je 290 Kč cca. Proto tedy mi přijde lepší dát někomu část z toho co mi uspoří a nemít s tím starosti. Osobně jsem zanechal můj kontakt na techto stránkách s žádostí o pomoc. Ano, můžu si to zařídit sám, ale nemám na to čas ani náladu. To je to samé, jako když si jdu koupit vejce do obchodu. Taky si můžu pořídit slepice a mít domácí, ale toto mi ušetří čas a finančně jsem na tom stejně. takže za mě osobně velké plus a pokud se tady někdo vzteká jak obchoďák podvedl něčího někoho, je to pouze hloupost lidí a ne obchodníka. Pokud nechci, tak řeknu naschledanou a nedomluvím si schůzku. Pokud si domluvím schůzku vyjadřuji zájem... . a na závěr přikládám definici šílenství: šÍLENSTVÍ JE, CHTÍT DOSÁHNOUT STEJNÝCH CÍLŮ JINÝMI PROSTŘEDKY. Čili automechanik mi opraví auto a chce za to peníze, taky si ho můžu opravit sám, zaplatím díly a investuju čas, ale nemám záruku úspěchu. Takže proč to nenechat na profících? Auto si taky dáváme do servisu no ne?
Prokop Buben / Praha (26. 10. 2014 13:38:52)
Udělali jste za mě černou práci........díky a doporučuju dál.
Filip Kovář / Liberec (20. 10. 2014 12:23:12)
sleva ok doporučuji
Jakub Nosek / Praha (10. 09. 2014 12:51:33)
Děkuji za kladné vyřízení žádosti. Vážím si vašeho přístupu - nezneužili jste velmi špatného zdravotního stavu starého člověka. U jiných firem jsem se s takovou vstřícností moc nesetkala.
Kamila / Praha (19. 08. 2014 22:12:38)
Společnost Korektel mi ušetřila přes dva tisíce korun za rok, což se mi, jako mamince na mateřské hodí. Tak děkujeme za dvoje nové botičky a mikinku:))) všem, kteří ještě nevěří, vyzkoušejte. Korektel za vás vyřídí nepříjemnou práci. Přirovnala bych to k tomu, že i k soudu můžete jít sami, alr stokrát lepší je mít právníka;) Ještě jednou díky a pokračujte v tom, co děláte, vždyť češi volají nejdráž v Evropě!
Martina / Varnsdorf (02. 08. 2014 12:22:17)
Přišlo vyúčtování za červen, bo teď máme zučtovací období a sleva od zástupce nastavená byla jak povídal. Něco zaplatíme za tu službu, ale furt vychazí, že víc ušetříme, tak proč ne. děkujeme za to, i těch pár kaček kde najdeme.
Josef Koczy / Třinec (15. 07. 2014 10:49:49)
Jste šmejdi. Nic jiného. Váš obchodní zástupce Lukáš Varga dne 15.3.2014 sepsal smlouvu s mojí 92 letou tetou. Teď přišla upomínka na 1.730 Kč... Takže se ptám, jakým právem ten krypl sepisuje smlouvu ve dveřích s tak starým člověkem? Ona přirozeně vůbec neví o co se jedná. A rozhodně jste jí neušetřili vůbec nic. Pochopitelně že vám nezaplatíme ani korunu, obrátíme se na soud a vaší firmě uděláme reklamu. Doporučuji tomu hajzlíkovi aby mě v životě nepotkal. Setkání se mnou by pro něj bylo velmi nepříjemné.
Radoslav Klauda / Praha (01. 07. 2014 09:02:06)
Dobrý den, velmi nás mrzí označení "šmejdů" z Vaší strany. Je nám líto, že naší službu vnímáte jako podvod, a ačkoliv p. Varga byl u Vaší tety 15.3.2014, tak schůzka byla předem telefonicky domluvená s paní Škodovou a následně i přesunuta z původního termínu 14.3.2014 na 15.3.2014 po telefonické domluvě. Bohužel mohlo dojít k tomu, že sleva nebyla Vaší tetě jejím operátorem nastavena a v takovém případě dochází z naší strany k bezplatné reklamaci, ale je zapotřebí nám tuto informaci sdělit. S ohledem na dlouhou dobu splatnosti, tj. 2 měsíce od provedené optimalizace telekomunikačních služeb (u Vaší tety 2,5 měsíce - zřejmě na základě dohody paní Škodové s poradcem) je pochopitelné, že klient může na úhradu zapomenout. Proto byla Vaše teta nejprve dvakrát telefonicky kontaktována, bez úspěchu, tudíž jí následně byla zaslána informační sms s upozorněním na úhradu dlužné částky. Teprve až týden po doručené SMS byla zaslána Vámi zmiňovaná upomínka. Poprosíme Vás, jestli byste nás telefonicky zkontaktoval, abychom vše společně vyřešili k oboustranné spokojenosti.
Váš KOREKTEL tým
Jsme spokojeni. Ušetřili jste nám spoustu času. Děkujeme
Petra Brožová / Praha (27. 06. 2014 08:13:47)
Se slevou to klaplo, za což vděčíme panu Davidovi Zychovi z Korektelu. Jeho přístup byl profesionální.
Helena Stržínková / Praha (11. 05. 2014 07:33:46)
JE TO DOBRÝ. DOPORUČUJU
LUBOŠ HANZLÍK / JABLONEC (02. 05. 2014 18:41:23)
Přes počáteční rozpaky jsme s manželem spokojeni. Děkujeme.
Jarmila Soukupová / Praha (15. 04. 2014 17:40:05)
Jeden velký podvod. Firma si naúčtuje provizi za něco, na co má klient operátorů nárok. Stačí zavolat na linku operátora a slevu obdrží také. Takto Vám jen pracovníci dělají nepříjemnosti, jelikož se na lince operátora vydávají za vaše syny, vnuky a kdovíco ještě jen aby vyškemrali slevu.
Jan Rožánek / Ostrava (11. 04. 2014 22:29:23)
Dobrý den, děkujeme za Vaši referenci. Mrzí nás, že danou službu vnímáte jako podvod. Naše společnost otevřeně hlásí a publikuje, že operátoři v rámci udržení své klientely skutečně poskytují slevy zakázníkům, kteří se nebojí říci si o slevu. Takovým lidem fandíme a tuto myšlenku šíříme dále. Naše služby však spočívají především ze znalosti celkové situace na telekomunikačním trhu a neveřejných nabídek operátorů. V rámci tohoto know-how tak provádíme optimalizace, kde i v případě ponechání klienta u stejného operátora jsme schopni nastavit konečnou cenu lépe, než-li by si to udělal klient sám. O naše znalosti telekomunikačního trhu se snažíme veřejně podělit, i z tohoto důvodu provozujeme pro veřejnost cenovou kalkulačku KOREKTEL / KALK, která každému uživateli navrhne zcela zdarma individuální optimalizaci jeho telekomunikačních služeb, kterou si následně může sám provést. Odkaz na tuto kalkulačku je k dispozici v levé části obrazovky. Věříme, že Vaše hodnocení naší služby ještě zvážíte. Mějte se fajn.
Váš KOREKTEL tým
Nejprve jsme bědovali, co že to maminka podepsala, nicméně po překontrolování jak smlouvy a zavoláním si na linku operáotra jsme zjistili, že vše, co pán řekl a napsal, je nastavený. Došlý vyúčtování hovořilo opravdu ve prospěch korektelu, za což děkujeme, byť je naše úspora ne moc vysoká, tak kde najdete pro důchodkyni 2000, i když to něco stojí, stále se nám to vyplatilo. Děkujeme, Zímovi
Radim Zíma / Hradec Králové (25. 02. 2014 13:01:01)
Solidní jednání, nesouhlasím s předchozím příspěvkem, mohu doporučit.
Petr Pavelka / Praha (04. 02. 2014 20:27:37)
Dobrý den chtěl bych před Vámi všechny zákazníky varovat.Jak už píše pan Mazanec to samé se stalo mojim rodičům.Služba je platná pouze rok to ve smlouvě napsáno není a s odstoupením od smlouvy ani slovo.Po telefonickém rozhovoru s p.Pilnerem mi bylo řečeno že po domovní nabídce neplatí odstoupení od smlouvy.Takže se budem asi soudit a pozveme televizi aby takové s.r.o. skončilo.
Radek Pelikán / Kolín (28. 01. 2014 19:24:55)
Dobrý den, děkujeme za Váš příspěvek. Sleva je ve většině případů skutečně platná po dobu jednoho roku, což je transparentně uvedeno v našem Ceníku, který je k dispozici na těchto www stránkách, přičemž tento Ceník a informace o délce slevy je vždy jasně a srozumitelně řečena naším zástupcem před podpisem smlouvy. Je potřeba podotknout, že součástí naší služby je včasné telefonické informování klienta o vypršení platnosti slevy s tím, aby si klient dojednal slevu na další období sám, případně aby měl možnost opětovně využít našich služeb. Odstoupení od smlouvy je řešeno v bodě 6.16 Všeobecných smluvních podmínek, případně je probíráno v Dotazovém fóru na těchto www stránkách. Byť je Vaše reference negativního směru, jsme Vám za ni vděčni. Věříme však, že Váš pohled na naši činnost ještě zvážíte. Mějte se pěkně.
Váš KOREKTEL tým
Byli jsme velice spokojeni. Úspora kolem 3000Kč ročně není rozhodně zanedbatelná. Mohu všem vřele doporučit.
Martin Samek / Kamenický Šenov (13. 01. 2014 16:20:59)
Já jsem tedy byla spokojena....děkuji a doporučuji.
Marie Polanská / Praha (12. 01. 2014 10:36:38)
Měl jsem možnost seznámit se s vaší společností a musím konstatovat, že na mě udělala ten nejhorší dojem. Vnutili jste mé 84leté matce smlouvu přes její odpor, donutili jste jí podepsat smlouvu na něco, co si mohla zařídit sama zcela zdarma. Využili jste její stáří a absolutní neschopnost orientovat se v dnešních životních podmínkách. Když jsme smlouvu ve 14 denní lhůtě vypověděli, odmítli jste tuto naší výpověď, s tím, že vypovědět smlouvu nelze. Opak je pravdou, každou smlouvu lze vypovědět a my o vaše podvodné služby zájem nemáme. Pokusíme se to s Vámi řešit ještě normální cestou, ale pokud to nepůjde, budeme zvažovat právní cesty. O Vašem jednání zvažuji rovněž seznámit některou z televizních stanic. U mě rozhodně žádné reference nezískáte, naopak budu všechny své přátelé na Vaše jednání upozorňovat. Jiří Mazanec.
Jiří Mazanec / Nový Bor (03. 01. 2014 13:48:54)
Dobrý den, mrzí nás, že jsme ve Vás nevyvolali pozitivní dojem. Naše služby poskytujeme v rámci našeho nejlepšího svědomí a vědomí. Snažíme se pomáhat především lidem, kteří se těžko orientují v dnešních životních a tržních podmínkách, a ušetřit jim tak peníze za využívané telekomunikační služby. S tímto mottem jsme optimalizovali služby i Vaší mamince, která naše služby využít chtěla a ušetřila tak své peníze. I přesto děkujeme za Vaši referenci. Vážíme si toho, že bráníte své rodiče před dnešním světem. V tomto případě však bohužel házíte všechny poradenské společnosti do jednoho pytle. Pevné zdraví Vám i Vaší rodině.
Váš KOREKTEL tým
OK, doporučuju.
Vladimír / Moudrý (11. 12. 2013 18:25:18)
JAK SEM SLÍBIL, TAK VÁM DÁVÁM KLADNOU REFERENCI.
JAROMÍR / NOVOTNÝ (16. 10. 2013 15:02:09)
Doporučuji všem děkuji
Jana Rezková / Liberec (24. 09. 2013 19:47:35)
Vřelé díky moc jste mi pomohli, doporučuji vás dál
Jiřina Dolejší / Praha (16. 08. 2013 15:27:36)
Vše v pořádku. Doporučuji.
Radomír Hanzlík / Praha (24. 06. 2013 12:23:34)
Před časem nás navštívila zástupkyně firmy a vyjednala slevu tel. poplatků. Přiznám se, že jsem takovému snížení moc nevěřil a mé pocity vzrostly, když přišla nová smlouva od operátora,kde nebyly poplatky vůbec vyčísleny. Když však přišla první faktura, bylo to milé překvapení. Děkujeme a vřele doporučujeme.
Jiří Ládek / Chrastava (26. 05. 2013 09:11:54)
JÁ VÁM DĚKUJI ZA ZLEVNĚNÍ MÉ PEVNÉ LINKY S INTERNETEM. UŠETŘENÉ PENÍZE SE MI BUDOU MOC HODIT.
Petra Rozenovská / Turnov (06. 05. 2013 21:33:27)
Dodatečná úspora 250Kč na měsíc se hodí, pan Havelka byl vstřícný, díky mu i celé firmě za tuto vyjíměčnou služb u. L.W.
Ladislav Wiesenberger / Liberec (11. 04. 2013 09:57:48)
Děkuji p.Steinbachové a můžu jen doporučit.
Štěpánka Nýdrlová / Chrastava (02. 04. 2013 09:50:16)
Děkuji, vše proběhlo k mé spokojenosti
Jan Shánil / Chrastava (21. 03. 2013 22:59:06)
Jsem spokojená, korektel doporučuji.
Lucie Haličová / Liberec (09. 03. 2013 12:27:26)
Prosím o kontaktování od vás s PÁNEM z LBC, co mne navštívili a UKECAL DĚDKA - chci mu osobně poděkovat a splnit SVŮJ SLIB jemu daný. Pozitivní den Vám všem P.J. Buvala www.sduchodci.cz
Pavel Ján Buvala / Liberec VI Rochlice (04. 03. 2013 07:48:45)

Zpracovávám...