Fyzická osoba

Popis služby

Využíváme našich znalostí z jinde neuváděných a neveřejných nabídek telefonních operátorů k Vašemu prospěchu, přičemž Vám garantujeme naší absolutní nezávislost na jakémkoliv telekomunikačním poskytovateli. Optimalizaci telekomunikačních služeb provádíme na základě smlouvy o optimalizaci telekomunikačních služeb (zde ke stažení). Naše optimalizační dovednosti zaručují, že nepřestupujete v rámci levnějších služeb mezi poskytovateli a nepodepisujete žádné nové smluvní závazky s operátorem.

Chcete volat a surfovat levněji? Neváhejte, neokrádejte se a klikněte zde.

Jste si skutečně jistí, že platíte minimum za Vámi využívané služby?

Naše služba spočívá v jednoduchém auditu, tedy kontrole Vašich výdajů za telekomunikační a datové služby. Kontrola se provádí podle Vašich aktuálních vyúčtování od operátorů. Pro co nejpřesnější audit Vašich využívaných služeb a výdajů za ně je zapotřebí minimálně třech posledních vyúčtování. Na základě zjištěných informací z vyúčtování provedeme profesionálně optimalizaci Vašich služeb a výdajů za ně.

Možnosti provedení našich služeb:

  • využíváte větší portfolio služeb? Provedeme cenový audit a v případě přeplácení služby jej cenově zoptimalizujeme směrem dolů.
  • jste přesvědčeni o nevýhodnosti nějakého produktu? Zajistíme jeho výhodnost!
  • máte vztah s třetí stranou? (účtuje Vám za volání ještě jiná firma?) Postaráme se o výpověď služby.
  • optimalizace telekomunikačních výdajů naší společností představuje úsporu řádově 30 až 60% běžné měsíční útraty!!

Co od vás potřebujeme?

Vždy minimálně tři poslední vyúčtování za tyto služby. Připravíte-li i smlouvu o poskytovaných službách, výrazně tak ulehčíte celý proces optimalizace naším poradcem.

Příklad z praxe

Paní Alena používala dvě mobilní čísla a jednu pevnou linku s internetem. Za pevnou linku s internetem platila měsíčně 695 Kč vč. DPH měsíčně. Na jednom mobilním čísle měla nastavený tarif Free EU, za který platila 1149 Kč měsíčně a na druhém mobilním čísle měla neomezený tarif za 749 Kč měsíčně. Všechny tyto služby byly zbytečně předimenzované a platby za tyto služby zbytečně vysoké. Na pevné lince byla provedena naším oblastním zástupcem změna, která znamenala měsíční úsporu 210 Kč. U mobilního čísla s tarifem Free EU byla provedena změna na tarif, který zcela odpovídal provozu na tomto čísle a měsíční úspora s garancí na dva roky byla 800 Kč měsíčně. U druhého mobilního čísla došlo k úpravě nastavení a měsíční úspoře 350 Kč s garancí na 1 rok. Celková tak měsíční úspora u paní Aleny činila 1360 Kč měsíčně, což je necelých 53% z původně placené částky.

« Zpět na služby

Zpracovávám...